Een compromis ;-)

Ik heb een compromis gesloten met mezelf. In de vakantie heb ik er over nagedacht en een beslissing genomen over mijn blog. Ik stop (voorlopig) met mij blog.

Prioriteiten
Waarschijnlijk ken je het wel. In je vakantieperiode neem je alles wat je doet eens onder de loep. Kijken waar je nu staat en waar je heen wil, maar ook wat je dan niet gaat doen; Prioriteiten stellen. Dat heb ik ook gedaan :-). En daar hoort mijn blog nu even niet bij.

Compromis
Maar dan ben je weer terug van vakantie en ik merk dat er toch steeds dingen in mijn hoofd komen waar ik een blog over zou kunnen schrijven. Vandaar het compromis :-). Waar ik mee ga stoppen is om elke week een blog te plaatsen. Wanneer ik zin (en tijd heb) om iets te schrijven, zal ik dat zeker blijven doen.

Blijven volgenΒ 
Super leuk als je me wilt blijven volgen! Wat ik je wel alvast kan beloven is een raceverslag van vandaag, die zal ik komende week plaatsen. Daarna weet ik het nog niet. Wil je niks missen kan je je natuurlijk altijd abonneren op mijn blog of volgen op Instagram :-).

Geef een reactie

