Vakantie

Vanaf morgen is het voor mijn kinderen alweer de derde week van hun vakantie. Ondanks dat ik gewoon aan het werk ben, is het toch anders. Bijvoorbeeld op mijn vrije dag, want dan zijn de kinderen ook gewoon thuis. Daardoor gaat het met trainen iets anders dan normaal.

Woensdag
Op woensdag dus geen sportschool of een loopje overdag. Maar genoeg tijd om dit op andere momenten te doen, want dankzij de vakantieperiode heb ik geen andere verplichtingen. Nog een week werken en dan heb ik ook vakantie. Wat betekent dat voor het hardlopen?

Vrij
Ik heb mezelf 3 weken vrij gegeven in mijn schema. Natuurlijk ga ik dan niet helemaal niks doen, maar ik wilde mezelf de vrijheid geven om te gaan lopen wanneer ik zin heb. Dat ik ga lopen is een feit, maar wanneer, ik heb geen idee ;-). En natuurlijk gaan mijn hardloopschoenen mee in de koffer wanneer we naar Noorwegen gaan :-).

Structuur
Vakantie is voor mij even uit de structuur van de gewone weken. Tijd voor het gezin, lopen wanneer ik zin heb en een goed boek lezen. De komende week nog even de gewone structuur en de geplande trainingen doen en daarna even vrijaf.

Blog vakantie?
Of er de komende weken nieuwe blog komen weet ik nog niet, structuur laat ik even los ;-). Maar na mijn vakantie ben ik er zeker weer, onderweg naar mijn doel :-).

fijne vakantie

Geef een reactie

