Mijn week

Omdat mijn nieuwe schema voor mijn nieuwe doel (als je die gemist hebt, kan je er hier nog over lezen), kan ik gewoon lopen zoals het mij uitkomt. Aangezien ik net als bijna alle mensen een gewoontedier ben, heb ik mijn dagen gewoon aangehouden.

Fietsen
Zoals jullie weten fiets ik tegenwoordig een deel van mijn reis naar mijn werk (van huis naar het station). Dit is een ritje van 6km enkele reis. Maandag hoefde ik die reis vanwege tweede pinksterdag niet te maken, maar heb ik hem zelfs twee keer gemaakt. Mijn mama kwam met de trein en de fiets, dus heb ik haar opgehaald en weer teruggebracht. Behalve dat dat heel gezellig was, was het lekker om buiten te zijn.

Sportschool
Omdat ik dinsdag tot laat aan het werk was, zat een rondje er niet in. Woensdag was het alweer tijd voor de sportschool. Deze keer trainde ik gewoon zelf. Aanstaande woensdag heb ik mijn eerste pt (personal training)sessie. Ben benieuwd hoe ik woensdag de sportschool verlaat 😉.

Moe
Donderdag natuurlijk weer trainen bij de atletiekvereniging. Dit keer gewoon op de baan. Nu was (en ben ik) de afgelopen tijd wel moe (heeft wel een duidelijke oorzaak 🤔, beetje druk ofzo 🙃), maar ik had het gevoel dat het lopen altijd wel goed ging. Toch zag de trainer mijn vermoeidheid en raadde me aan niet de training te doen die op de planning stond (5 minuten inlopen, dan 10x 20s maximaal met 2 minuten herstel en dan  nog 5 minuten uitlopen). Natuurlijk had ik eigenwijs kunnen zijn, maar ik weet inmiddels dat het erg belangrijk is om naar je lijf te luisteren. Ik heb wel gelopen, maar de focus lag op zo ontspannen mogelijk te blijven lopen. Dat is redelijk gelukt.

Verstandig
Vrijdag hadden we een bruiloft en we zouden blijven overnachten. Ik had wel mijn schoenen ingepakt, maar uiteindelijk besloten niet te gaan lopen. Met alle drukte leek me dat het meest verstandig.

Vandaag
Vandaag heb ik in de warmte gewoon een klein rondje gelopen. Gewoon zoals het uitkwam 😀.

Evenement
Aankomende week staat er op vrijdag een evenement op de planning 😎. Chase your destiny city game, waar ik o.a. een Polar M430 mag gaan testen. Daarom weet ik nog niet of ik donderdag naar de atletiekvereniging ga, maar dat bekijk ik in de loop van de week wel.

20160716_121100

Geef een reactie

