Op naar het najaar

Een aantal weken geleden was ik aan het nadenken wat voor nieuw doel ik mezelf zou kunnen stellen. Ondanks dat ik wel een halve marathon heb gelopen en een 10km, heb ik niet het gevoel gehad dat ik echt gericht bezig ben geweest. Daarom heb ik besloten om een heel scherp doel te stellen voor het najaar.

Het eerste schema ligt al klaar. Ook heb ik mijn hardloopmaatje gevraagd mij te pacen. Dus ik kan aan het werk met mijn nieuwe doel! Op 29 oktober wil ik in Etten-Leur (brabant Marathon) een halve marathon binnen de 2 uur lopen πŸ™ˆ. Dat is voor mij heel snel (mijn snelste tijd op de halve marathon heb ik afgelopen maart gelopen in 2:08:14).

Ik hoop door mijn doel zo scherp te stellen dat ik weer net zo kan gaan genieten van de weg naar mijn doel als toen ik trainde voor mijn marathon. Als ik aan die periode terugdenk, komt er nog altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Ik voelde me superfit en zat lekker in mijn vel.

Ik weet dus wat me de komende tijd te doen staat. Flink trainen (en dus ook voldoende rusten), zodat ik mijn doel op 29 oktober kan halen πŸ˜€.

4 Replies to “Op naar het najaar”

Geef een reactie

