Warmte en andere dingen

Ik hoef jullie niet te vertellen dat het de afgelopen dagen erg warm is geweest. Ondanks dat ik even moet wennen, welke kleding moet je aan en niet vergeten te smeren, vind ik het tegenwoordig heerlijk. Voor het hardlopen moet ik me wel aanpassen, maar gelukkig word je op sociale media flink gewaarschuwd en krijg je veel tips.

Oefeningen
Na de Marikenloop van zondag heb ik het een paar dagen rustig aan gedaan. Mijn benen voelde leeg en ik had wat last vaan een spier aan mijn rechter zijkant. Ik weet trouwens prima hoe ik dit kan voorkomen; oefeningen die ik van de fysio heb gekregen (vooral planken en stabiliteitsoefeningen), maar daar is de laatste tijd een beetje de klad in gekomen 😮. Tijd om deze weer op te gaan pakken.

Trainingen
Afgelopen donderdag stond er weer een training op het programma. Een interval training,  waarbij ik niet helemaal maximaal hoefde te gaan. Toch vond ik het een pittige training. Zaterdagochtend heb ik in de vroege ochtend ook nog een rondje gelopen.

Vertrouwd
Vandaag liep ik sinds een lange tijd weer een rondje met mijn loopmaatje. Omdat het warm was, koos ik ervoor om zoveel mogelijk door het bos te lopen. Ondanks dat ik niet heel veel zin had, liep ik heerlijk. De gezelligheid van het samen lopen en het tikken van onze schoenen op de weg voelde vertrouwd 😀.

Bedankt
Afgelopen week, was natuurlijk ook de week van Polar. Dankzij jullie likes, mag ik vrijdag 16 juni naar een VIP evenement waarbij de nieuwe Polar M430 centraal staat. Heel erg bedankt allemaal voor jullie hulp. Natuurlijk kan je na 16 juni hier een verslagje vinden 😀.

Nieuw doel 
Ik heb jullie ook verteld dat ik een nieuw doel heb, een volgende keer zal ik daar meer over vertellen. Geniet de komende dagen nog van het heerlijke weer 🌞, dat ga ik ook doen 🏃‍♀️!

Geef een reactie

