#durftevragen

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik wil jullie iets vragen. Eigenlijk vind ik dat een beetje raar, maar het is zo’n leuke kans dat ik het toch maar doe :-). Wil je mijn foto liken via deze link? Waarom?

Maatje
Jullie kennen onderstaande foto wel van mij. Mariska met haar eigen Polar. Mijn maatje om mijn arm (en hartslagmeter via mijn borstband) die bijhoudt welke vorderingen ik maak op hardloopgebied. Maar ook die me verteld wát ik moet doen.

wp-image-511162343jpg.jpg

Trainingen
Met hulp van mijn Polar heb ik mij kunnen voorbereiden op mijn marathon. De trainingen had ik van te voren geprogrammeerd, zodat ik alleen maar hoefde te doen wat mijn Polar mij vertelde. Daarnaast zorgde hij ervoor dat ik niet te snel startte tijdens mijn hele marathon.

Ambassadeur Polar M430
Je snapt wel dat ik heel bij ben met mijn maatje. En daarom zou ik het super leuk vinden om ambassadeur te worden van de Polar M430! De verbeterde versie van mijn digitale maatje. Hoewel het afscheid van mijn M400 best lastig zal worden ;-), denk ik dat ik nog beter zou kunnen trainen met de M430. Bijvoorbeeld doordat ik niet meer gehinderd wordt door een borstband.

Super
Ik zou het super leuk vinden als je me zou willen helpen. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van mijn trainingsresultaten :-).

wp-1476290593744.jpg

Geef een reactie

