Even bijkomen

Terwijl ik deze blog schrijf, zit (je zou het ook hangen of liggen kunnen noemen πŸ˜‰) op mijn bed in een hotelkamer. Samen met Peter ben ik er even een weekendje uit, even bijkomen dus ☺.

Afgelopen week mocht ik het van mezelf lekker rustig aan doen. Even bijkomen van de halve marathon voordat ik weer verder ga met mijn nieuwe doel. Ondanks dat ik niet zoveel hoefde, ben ik er wel een aantal keren uit geweest.

In mijn weekplanning staat op woensdagochtend altijd krachttraining op het programma. Maar toen ik ’s morgens wakker werd en de zon mijn slaapkamer in zag schijnen, Β wist ik al dat ik die training zou gaan overslaan. Het was tijd voor een rondje buiten 🌞. Dus zo gezegd zo gedaan.

Donderdagavond is, zoals gewoonlijk, mijn avond bij de atletiekvereniging. Dit keer stond er een 4 kilometer loop op het programma. Het doel was om in te schatten hoe lang je erover zou doen, dus we moesten allemaal onze horloges inleveren. Op gevoel lopen is echt wel een leuke uitdaging, maar omdat ik het rustig aan mocht doen heb ik een inschatting gemaakt van 24:45. Uiteindelijk heb ik zelfs iets langzamer gelopen 25:07 kwam ik over de streep, maar ik had heerlijk gelopen.

Vandaag, zaterdag, werd ik wakker in onze hotelkamer. Dit was wel vroeg, maar het zwembad was gelukkig al vroeg open. Dus ik lag om tien over zeven al in het zwembad (i know, ik ben niet wijs 😜). Heerlijk in mijn eentje baantjes getrokken en daarna aan het ontbijt. Ondanks dat ik de hele dag gewandeld heb, kon ik het niet laten naar buiten te gaan. Het weer is zo mooi. Dus voor een klein rondje toch mijn hardloopschoenen aangetrokken.

Nu weer terug in de relax-modus en nog even genieten van mijn rust πŸ˜‰.

Geef een reactie

