Inspiratieloze blog…

Tja, wat doe je als je geen inspiratie hebt om een blog te schrijven? Dan schrijf je dus een blog over het ontbreken van inspiratie ;-).

Ik kan natuurlijk een weekoverzicht maken, maar dat zal heel kort zijn. Ik heb namelijk weinig gedaan op hardloopgebied. Ondanks dat ik heel graag weer netjes mijn schema wil volgen, lijken er allerlei andere dingen tussendoor te komen.

Natuurlijk kan ik het een en ander over het weer vertellen, maar jullie weten ook hoe het de afgelopen week was. Geen nieuws dus ;-).

Ik kan het een en ander over loopbenodigdheden schrijven, maar persoonlijk heb ik op dit gebied (nog) geen nieuwe spullen.

Over mijn eten weten jullie inmiddels ook al veel.

Dus voor vandaag is dit het, mijn inspiratieloze blog. De volgende zal echt weer ergens over gaan, beloofd ;-). (suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :-)).

Geef een reactie

