Van die (warme) bank af!

In een aantal van mijn blogs komt het weer langs. Dat is niet zo heel vreemd, want hardlopen doe je nu eenmaal buiten. Ook dit blog gaat over het weer.

Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt, lijkt de winter in Nederland aangebroken te zijn (in ieder geval voor een paar dagen ;-)). Dat betekend dat de thermometer regelmatig onder het vriespunt duikt. Het is dus gewoon koud buiten. Vooral weer om lekker binnen te zitten met een dekentje of een dik vest, op de bank met warme koffie of thee.

’s Morgens vroeg is het Β lastiger om mijn bed uit te stappen,want het is zo lekker warm. Als ik dan ook nog eerst de ruiten van de auto moet krabben voordat ik op pad kan, ben ik wel behoorlijk koud. Gelukkig werk ik binnen en is er altijd een kop koffie of thee binnen handbereik ;-).

Hoewel ik binnen zou kunnen hardlopen, doe ik dat niet. Het lijkt me helemaal niks om op een loopband te gaan staan. Dus dat doe ik niet. Maar dan moet ik dus naar buiten. Waarschijnlijk verwacht je dat ik dat ik dat vreselijk vind, maar niets is minder waar. Ik vind dit weer fantastisch! Ja, inderdaad de stap om naar buiten te gaan is best groot. Maar als ik dan eenmaal buiten ben, is het héérlijk. Je voelt de extra zuurstof in de lucht, mijn benen willen snel vooruit. Van mij mag deze vrieskou nog wel aanhouden :-).

 

Echt waar, er zijn mensen die met heel weinig kleding gaan hardlopen. Gisteravond iemand gezien die in een korte broek en hemdje aan het hardlopen was. Ik kreeg het koud toen ik ernaar keek ;-). Wat vinden jullie van dit weer?

2 Replies to “Van die (warme) bank af!”

  1. Ik vind het echt koud. Ik heb een poging gedaan, eigenlijk twee pogingen gedaan. Mijn benen voelen echt heel koud, de binnenkant van mijn neus bevriest, brrrrrrr. Ik vind het niets om dan te gaan hardlopen. Fietsen of wandelen vind ik dan wel prettig. Ik heb niet de hardloop spirit, zoals jij. Ik vind het wel te gek om te lezen dat jij dat wel hebt.πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

