Over mij

Afgelopen kerstdagen waren erg gezellig. Tijd voor goede gesprekken en lekker eten. En ik heb natuurlijk ook hardgelopen. Omdat ik wat tijd had om rustig na te denken, bedacht ik me opeens dat ik eigenlijk nog maar weinig over mezelf verteld heb in dit blog. Natuurlijk vertel ik over hardlopen, maar wat ik daarnaast doe, heb ik nog niets over verteld. Daarom vandaag een iets andere blog dan gebruikelijk. Voor wie mij kent, zal het misschien een beetje een open deur zijn. Maar dit keer gaat het dus over de Mariska achter het hardlopen ;-). Een aantal wist-je-dat op een rij :-).

  1. Wist je dat ik pas 3 jaar geleden echt ben gestart met hardlopen?
  2. Wist je dat ik al ruim 15 jaar getrouwd ben met de liefste man van de hele wereld, Peter?
  3. Wist je dat ik twee lieve boefjes van kinderen heb van 5 en 7 jaar oud?
  4. Wist je dat ik opgegroeid ben ik Rotterdam en inmiddels al heel wat jaren in Wageningen woon?
  5. Wist je dat ik 4 dagen in de week werk als Stafsecretaresse/Officemanager in een ziekenhuis?
  6. Wist je dat ik onlangs mijn 35ste verjaardag heb gevierd?
  7. Wist je dat ik één zus heb?
  8. Wist je dat ik erg van bakken en koken houd?
  9. Wist je dat ik pas op mijn 25ste mijn autorijbewijs heb gehaald?
  10. Wist je dat ik ’s avonds heel graag in mijn onesie op de bank zit?
  11. Wist je dat ik bloggen eigenlijk heel spannend vind?

Als je nog meer van me wilt weten, dan staat vragen altijd vrij!

 

2 Replies to “Over mij”

Geef een reactie

