De marathon: Een week later

Het is nu al een week geleden dat ik mijn eerste marathon heb gelopen. En ondanks dat ik na de marathon dacht dat het een once-in-a-lifetime event zou worden, denk ik daar nu al heel anders over πŸ˜‰. Het is heel handig om te weten dat als iemand die net een (halve) marathon heeft gelopen zegt dit nooit meer te doen, je dit echt met een korrel (eigenlijk een pak) zout moet nemen. Achteraf blijkt dit vaak een heel grote leugen πŸ˜‰.

Maar hoewel ik denk dat ik nog wel een keer een marathon ga lopen, kan ik nog niet zeggen wanneer. Ik denk dat de tijdsinvestering die ik gedaan heb en weer zal moeten doen, hier thuis best wel als heftig is ervaren. 

Gelukkig heb ik nog een heleboel andere doelen. Alle lopen vanaf 10km vind ik erg leuk. En als je de hardloopkalender ziet, is er voldoende keuze. Op dit moment staan er twee lopen gepland. De eerste op 20 november, de zevenheuvelenloop. Of ik aan de start zal verschijnen hangt een beetje af van mijn herstel. De andere staat gepland voor 19 maart, dan wil ik een halve marathon lopen. Buiten deze wedstrijden om heb ik nog geen plannen. Ik blijf gewoon lopen en zal jullie op de hoogte houden van mijn hardloopavonturen 😊

Geef een reactie

