Voorbereidingen

Nog minder dan 9 dagen en dan ben ik gestart in mijn allereerste marathon.

Op dit moment ben ik er nog niet elke dag mee bezig, maar het gaat wel regelmatig door mijn hoofd. Dit heeft meerdere redenen, maar ook omdat ik nog verschillende dingen moet doen voordat het marathonweekend aanbreekt.

Kleding, wat wil ik aan en moet ik nog iets kopen? Een heb ik al geregeld :-).

Daarnaast zal ik mijn sportvoeding nog moeten aanvullen. Dat is met het oefenen al opgegaan. Plannen wat ik de laatste dagen wil eten en meenemen. Ik moet nog een reservering maken voor het eten van zaterdagavond. Ik denk dat ik lijstje ga maken wat er allemaal in mijn tas moet (ik ben nu eenmaal van de lijstjes).

Het afhaalbewijs voor mijn startnummer is al binnen. En als jullie mij op 9 oktober willen volgen kan dat ook! Er is een speciale app die je via deze link kan downloaden. Als je mij dan zoekt (startnummer F285), weet je op 9 oktober precies waar ik op welk moment ben ;-).

 

 

Geef een reactie

