Nog 3 weken…

Over 3 weken heb ik, als het goed is, mijn allereerste marathon gelopen. Ergens voelt dat nog best ver weg, er moet de komende week nog voldoende gebeuren. Voor een deel op hardloopgebied, voor een ander deel zijn het mijn overige ‘verplichtingen’. Maar mijn hardloopschema staat vast, dus eigenlijk is dat stukje heel simpel, me er gewoon aan houdenπŸ˜‰.

Helaas zijn er werkgerelateerde afspraken waar ik niet onderuit kan, maar voor de overige dagen zal ik zo weinig mogelijk plannen. Zoveel mogelijk vroeg naar bed en uitrusten wanneer dat kan. Andere afspraken heb ik al zoveel mogelijk verplaatst tot na 9 oktober. Ook nieuwe afspraken zullen moeten wachten tot daarna.

Daarnaast ga ik een lijstje maken met wat ik allemaal mee wil nemen. Wat heb ik nodig en zijn er nog dingen die ik moet kopen. Schoenen heb ik onlangs al gekocht πŸ˜‰, hoewel ik nog wel moet beslissen op welke schoenen ik ga lopen (ik kan kiezen uit twee paar). Ik zal de weervoorspellingen de week van te voren goed in gaten houden, zodat ik weet welke kleding ik aan ga doen. Ook zal ik een planning Β maken voor wat ik wanneer ga eten. Vooral in laatste week, maar ook voor en tijdens de marathon.

Dus nog genoeg te doen in de komende drie weken. Ondanks dat de zenuwen wel beginnen te komen, heb ik er vooral heel veel zin in ☺πŸ’ͺ.

Geef een reactie

