Help?

Tja, een hulpkreet. Waarom? Nou, die marathon komt nu wel heel dichtbij. Nog minder dan twee maanden en dan sta ik aan de start van mijn allereerste marathon. Als ik daaraan denk voel ik me flink gespannen. Ik loop nu zo’n 40 tot 50 km per week, waarbij mijn lange duurloop al boven de 25km is.

Als ik mij aan mij Β trainingsschema houd, dan moet ik die 42,195 km prima uit kunnen lopen. Maar da’s de theorie. Mijn gevoel zegt iets anders.

Wat ik nodig heb? Geen idee eigenlijk. Ik voel me erg gesteund door jullie reacties. Ook als het minder gaat, dus daar ligt het zeker niet aan. Maar als jullie een idee hebben, dan houd ik me aanbevolen πŸ˜‰.

Voorlopig houd ik me netjes aan mijn trainingsschema. En verder zien we wel waar het schip strandt.

Geef een reactie

