Afgelopen week…

Ken je dat, die laatste weken voor de vakantieperiode aanbreekt. Er ‘moet’ nog vanalles op het laatste moment geregeld worden. Er moeten nog even wat eindjes aan elkaar geknoopt worden, voordat straks iedereen met vakantie is. Hoewel ik me soms af vraag waarom veel dingen perse nu moeten, doe ik er ook aan mee.

Afgelopen week heb ik van maandag tot en met donderdag gewerkt. Dat was omdat ik vrijdag vrij wilde zijn. Normaal zou ik dan gewoon een dag vrij nemen, maar omdat mijn collega met vakantie is, was dat geen optie. Vrijdag was ik op het eindfeest van de school van de kinderen, dus daar liep ik ook af en aan. ’s Avonds nog boodschappen doen en een taart bakken. Want dit weekend was de verjaardag van mijn oudste, alweer zeven jaar 😊.

Dus hoe plan ik toch vier keer heb gelopen? Dinsdag direct uit het werk, hardloopkleding aan en vervolgens mij rondje lopen. Woensdag eerst thuis een rondje lopen en daarna pas de kinderen ophalen. Donderdagavond mijn reguliere training, dit was wel een pittige 😉.

En dan het weekend. Zaterdag heb ik een rondje gefietst, nadat het huis netjes was en de taart klaar. En zondag weer een duurloop. Er stond 16km op de planning. Uiteindelijk is dit 14,5km geworden door de regen. Niet doordat ik smelt van regen 😜, maar door de kou van de regen verkrampte mijn spieren. In combinatie met vermoeidheid, ben ik toen maar verstandig geweest en heb ik mijn training iets eerder afgebroken.

Aankomende week zal ook wel druk zijn, vier keer lopen zal heel erg lastig worden. Maar drie keer moet zeker gaan lukken! Daarna is het voor de kinderen vakantie, dat zal zeker zijn uitdagingen met zich meebrengen, maar dat zien we dan wel weer 😀.

Geef een reactie

