Foto’s en filmpjes

In het huidige digitale tijdperk is het heel makkelijk om foto’s en filmpjes te maken. Ik heb altijd mijn telefoon bij me en hiermee kan ik bijna eindeloos veel foto’s maken. Filmpjes zou ook kunnen, maar dat doe ik zelden.

Bij het lopen van wedstrijden worden vaak ook foto’s gemaakt en soms ook filmpjes. De foto’s die ik vanmezelf heb gezien, zijn niet altijd heel flateus. Maar filmpjes zijn echt lastig om naar te kijken ;-). Wat wel mooi is aan de filmpjes, is dat je eens kan zien hoe goed (of slecht) je loophouding is. De filmpjes die gemaakt zijn, laten wel een opgaande lijn zien.

Inmiddels ben ik ook meer foto’s aan het maken, selfies op precies te zijn (je gelooft het misschien niet, maar ook ik ben ermee begonnen). Deze maak ik vooral voor, na of tijdens het hardlopen. En als ik ze goed genoeg vind, zet ik ze op Instagram. Daar volg ik inmiddels een heel aantal andere hardlopers en ik vind het erg leuk om te zien hoe zij dit doen. Misschien is het omgekeerd ook wel zo, vandaar dat ik ook regelmatig wat op Instagram zet :-).

Hier een foto (selfie) na een rondje van 8km.


Als je me wilt volgen op instagram;rissiedehaan

Geef een reactie

