Winnen

Ik weet niet waar jij aan denkt als je aan winnen denkt? Gaat het dan over het winnen van een geldbedrag of iets leuks op Facebook? Of misschien associeer je het wel met een sportwedstrijd.

Ik denk dat als je mijn blog leest, je hierbij het eerste denkt aan een sportwedstrijd, een hardloopwedstrijd om precies te zijn. Duidelijk is denk ik wel dat het mij nooit zal lukken om een wedstrijd te winnen. Mijn snelheid is daarvoor veel te laag, ook ben ik geen professional, dus het winnen van een hardloopwedstrijd zal er voor mij niet in zitten.

Maar waarom dan wel winnen? Ik heb namelijk wel iets gewonnen :-). Ben je al nieuwsgierig?

Ik heb twee startbewijzen gewonnen voor de Brooks 10k Champions Run in Amsterdam op 10 juli! Ben er echt heel erg blij mee. Mijn trainingsschema geeft namelijk aan dat ik dat weekend een wedstrijd zou moeten lopen. Ik was al eerder op zoek geweest naar een wedstrijd, maar ik vond deze te duur ;-). Dus dan is winnen super leuk.

Zoals ik al schreef, heb ik twee startbewijzen gewonnen. Mijn hardloopmaatje gaat ook mee. Dus eigenlijk dubbel gewonnen :-).

Natuurlijk zal ik de uitslag van deze wedstrijd (die ik zeker niet zal winnen ;-)) Β met jullie delen.

Foto winnen

Geef een reactie

