Nieuw schema-nieuwe start

De marathon van Eindhoven lijkt nog heel ver weg en eigenlijk is 9 oktober nog ver weg. Toch ben ik vandaag gestart met mijn marathonschema. Zo heb ik de tijd om rustig op te bouwen.

Dus vandaag de eerste training, een rondje van 5km over de eng langs het bos. Hoe kort dit ook is, ik ben weer gestart πŸ™‚. Ik heb nu al zin in de lange duurlopen van boven de 20km. Maar ik zal me netjes aan mijn schema houden.

Op het einde van mijn schema richting Rotterdam was het plezier een beetje weg. Na een aantal weken van rustig aan doen (hoewel, twee keer een 10km is niet echt rustig aan doen 😜), heb ik er weer zo’n zin in! Natuurlijk zal niet elke training even goed gaan, maar nu heb ik daar zelfs zin in πŸ™ƒ.

De komende tijd is het de bedoeling vier keer in de week te lopen en één keer in de week crosstraining te doen (voor mij zal dat zwemmen of fietsen zijn). Als je zin hebt om mee te lopen, fietsen of zwemmen. Je weet me te vinden :-).

Geef een reactie

