Lopen zonder schema

Vorige week liep ik de Marikenloop en dinsdag start mijn nieuwe schema voor de marathon. Dus deze week was ik schemaloos. Maar wat ga je dan doen? Niks?

Inmiddels is niet lopen voor mij geen optie meer. (Weet niet wat er dan gebeurt, maar probeer het liever niet uit 😁). Dus ben ik er toch op uit geweest. Afgelopen dinsdag een klein en rustig herstelrondje gelopen. Donderdag rustig aan gedaan bij de atletiekvereniging en vandaag gelopen zover ik zin had. Helaas was het erg benauwd, dus is mijn rondje niet heel groot geworden. Ook speelt vermoeidheid wel mee. Mijn doel voor komende week is om regelmatig op tijd naar bed te gaan (slaaptraining 😂), zodat ik fris en fruitig aan mijn nieuwe schema kan beginnen.

Geef een reactie

