Voorjaar

Afgelopen twee weken heb ik allerlei klachten voorbij horen komen. Deze gingen allemaal over het weer. De weken voor de vakantie waren we verwend met heerlijk voorjaarsweer. En helaas de vooruitzichten voor de eerste vakantieweek waren niet erg positief over het voorjaarsweer. Het zou koud en nat worden. En inderdaad, ik heb het koud gehad de afgelopen week.

Als kind en ook nog als tiener vond ik de zomer maar niks. Die warmte, ik kon er weinig mee. Ik vond de winter veel fijner. Regen was niet zo zeer favoriet, maar beter dan dat warme zomerweer (bij sommige mensen zit een steekje los en ik ben er een van 😜). Toch ben ik de zomer steeds meer gaan waarderen (er is hoop als er een steekje los zit πŸ˜‰). Zeker nu ik hardloop, vind ik de zon op mijn huid heerlijk.

Ik heb dit voorjaar al de eerste zonnestralen op mijn huid gevoeld, zelfs al in mijn korte broek gelopen. Maar de afgelopen week, was het toch weer een lange tight met een shirt met lange mouwen en een jasje. Dat vind ik op dit moment ook het lastigste, kiezen in welke kleding ik ga hardlopen. Te warm is niet fijn, maar te koud ook niet. Dus ook van mij mag het voorjaar wel weer terug komen. Lekker die tinteling van de zon op mijn huid, word er helemaal blij van πŸ˜„.

Geef een reactie

