Inspiratie

Inspiratie, ik kom het overal tegen. Wie mijn huis kent, weet dat ik regelmatig op de deur een nieuwe quote zet. Op dit moment staat er “Running is not about how far you go, but how far you’ve come”. Maar volgende week vind ik vast wel weer een nieuwe quote op pinterest die ik dan op de deur zet.

Wat betreft hardlopen word ik geΓ―nspireerd door verschillende dingen. Zoals hierboven de quotes op pinterest, maar ook door andere hardlopers of blogs. Vandaag raakte ik geΓ―nspireerd door de Londen marathon, de #getinspired was de spijker op zijn kop. Eerst de topsporters, maar vooral de recreanten inspireren me. De BBC had hier erg veel aandacht voor. Iedereen met zijn eigen reden om te starten, een aantal zelfs in een pak (spongebob of minion). Dat laatste inspireert me trouwens niet echt, dan denk ik dat je toch echt prettig gestoort bent πŸ˜‰.

Wanneer ik dan die mensen zie wachten voor de start, begint het bij mij ook te kriebelen. Dat mengsel aan een beetje angst, zenuwen, maar vooral dat gevoel van gretigheid weten dat dit is waar je voor getraind hebt. Dat gevoel zag ik vanmorgen bij de mensen aan de start. En dat is het gevoel waarmee ik straks op 9 oktober aan de start sta in Eindhoven.

Met dit gevoel van inspiratie vandaag mijn trainingsrondje gelopen. Het was niet heel ver (9,6km) en mijn benen hadden me nog wel wat verder willen lopen, maar voor mijn doel zal ik me netjes aan mijn schema houden πŸ˜‰.

Geef een reactie

