Zomaar een rondje

2016-04-17-18.19.47.png.pngQua planning was het eigenlijk niet de bedoeling vandaag een wedstrijdje te lopen. Maar zoals jullie weten, is mijn planning wat op de schop gegaan ;).

Omdat het de bedoeling was om vandaag in Enschede te zijn en ik toch even moest wachten, besloot ik mee te doen met een 10km wedstrijd. Het doel was; lekker lopen.

En wat heb ik lekker gelopen. Ik ben nog niet eerder zo snel geweest op de 10km 😮. Eigenlijk stond dat pas voor 22 mei op de planning.

Ik was in Enschede omdat mijn hardloopmaatje de marathon liep en helemaal heeft uitgelopen. Ik vind dat je dan echt een held!

Vandaag was dus een erg mooie (hardloop) dag!

Geef een reactie

