De marathon….

En ik loop vandaag toch!

Niet de marathon, maar gewoon een mooi rondje in Wageningen πŸ˜‰.

Ik heb inmiddels een nieuw trainingsschema gevonden. Dit keer niet op basis van tijd, maar op basis van kilometers voor de lange duurloop. Ik ben benieuwd of dat beter werkt. Ook heb ik een aantal tips gekregen van de trainer van de atletiekvereniging. Aanstaande woensdag mag ik weer naar de fysiotherapeut, dus daar kan ik ook het een en ander voorleggen en kan zij me helpen met een goede analyse over waarom de training niet helemaal lekker gegaan is zoals gepland.

Op internet heb ik al rondgekeken voor een marathon in het najaar, maar ben er nog niet helemaal uit. Peter heeft wel wat buitenland ideeΓ«n, maar dat geeft wel druk. Na dit avontuur zal het ook een uitdaging zijn om in mezelf te blijven geloven. Ik ben ervan overtuigd dat ik het fysiek aan kan, dus dan zou het tussen de oren ook wel goed moeten komen ;-).

Je kan me gewoon blijven volgen naar mijn eerste marathon, uitstel is zeker geen afstel πŸ˜ƒ

Geef een reactie

