Dat gevoel…

Ken je dat gevoel dat alles vanzelf lijkt te gaan? De zon op je gezicht, je zit lekker in je vel en kan de hele wereld aan? Je komt dan in een soort flow.

Dat gevoel ken ik vooral tijdens het hardlopen. Twee momenten kan ik zo terughalen, de eerste keer dat ik 10km binnen een uur liep en mijn halve marathon. De week (of weken) erna toverde dit een glimlach op mijn gezicht.

Dat gevoel heb ik vandaag gezien, 35 km lang een constante cadans en mooie ontspanning. Fantastisch. Maar dat was niet mijn gevoel, wat ben ik jaloers 😱. Ik weet het, het komt nog wel.

Maar dat gevoel maakt me wel vastberaden; ik ga ook een marathon lopen!

Geef een reactie

