Vervolg…

Ik heb een startbewijs voor de marathon van Rotterdam op 10 april te koop. Helaas is dit het besluit wat ik heb moeten nemen.

Terwijl ik dit schrijf komt de eerste teleurstelling wat boven, maar ik ben niet heel sip. Het is gewoon nog niet gelukt, maar dat wil niet zeggen dat het op een ander moment ook niet zal lukken. Ik wil er nog een analyse op los laten wat er precies is misgegaan, maar de conclusie is dat ik er nog niet klaar voor ben.

Na een flink aantal kilometers slaat de verkramping toe, hoe graag mijn hoofd ook nog verder wil, de ene voet voor de andere voet zetten is dan zรณรณ pijnlijk. Dat is niet de manier hoe ik mijn eerste marathon wil lopen.

Dus voor nu even bijkomen en dan opzoek naar een andere marathon. Suggesties zijn van harte welkom. Wel even een voorbehoud, de marathon van Amsterdam is geen optie en Rotterdam 2017 vind ik te ver weg ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

