Beslissing

Zoals ik vaker zeg als je het druk hebt, is planning het toverwoord. Maar hoe goed je alles ook kan en wilt plannen, niet alles loopt altijd zoals je van te voren had bedacht. Wat hier thuis onze planning flink in de war schopte was een klein meisje met een flinke griep. Uiteindelijk had ze een week lang koorts en het herstel kost dan ook nog wel de nodige tijd. Maar gelukkig is ze weer helemaal beter.

Voor het hardlopen betekende dat ook ik mijn schema moest aanpassen. Wanneer een kort rondje, maar vooral wanneer de lange duurlopen. De nieuwe planning was dat ik zowel vandaag als maandag een lange duurloop zou doen. Dus vandaag ben ik weer op pad gegaan. Maar of het nu aan de route lag (ik had erg veel verkeerslichten waar ik voor moest stoppen) of dat het zenuwen zijn, ik weet het niet. Maar het lukte niet om de geplande vier uur te blijven lopen. Dit voelt het niet zo heftig als de vorige keer dat het niet lukte, maar ik heb daarom wel een beslissing genomen.
Aanstaande maandag ga ik mijn 35km testloop doen. Als dit niet lukt, dan zal ik moeten besluiten niet te starten op 10 april in Rotterdam, blijkbaar is het dan nog te vroeg. Maar het is nog geen maandag, ik heb twee dagen om te herstellen en te slapen (dat is op het moment ook een ‘dingetje’) en dan ga ik maandag “gewoon” die 35km lopen ;-). Ik zal nog wel opzoek gaan een slachtoffer wat met me mee wil fietsen, dan is de kans dat het lukt groter :-).

Wordt dus vervolgt op maandag….

Geef een reactie

