Gelukt?

Vorige week vertelde dat ik verloren had van mezelf. Veel van jullie kwamen met lieve berichtjes, dank jullie wel daarvoor! Ook was er herkenning. Ik hoop dat wanneer je die ‘blabla’ van jezelf herkent, dat het je niet laat weerhouden. Vandaag ben ik gewoon weer op stap gegaan.

Afgelopen week heb ik mijn reguliere trainingen gedaan. En gisteren nieuwe schoenen gekocht (deze moeten nog ingelopen worden, dus vandaag nog op mijn ‘oude’ Asics). Ik was vandaag best een beetje zenuwachtig. Zou ik de ‘blabla’ kunnen weerstaan? Wat een mooie hulp was is dat ik een slachtoffer heb gevonden die de hele (!?!) weg met me mee wilde fietsen.

Na mij gebruikelijke voorbereiding, sportkleding aan en het vullen van mijn drinkflesjes, konden we op pad. Zowel natte sneeuw als zon kwamen er voorbij, maar ik heb het weer gehaald. Zelfs het nare klimmetje aan het eind was geen probleem ;-).

Dus ja, ik heb de ‘blabla’ verslagen :-).

One Reply to “Gelukt?”

Geef een reactie

