Zenuwen

Gisterenavond, nadat alle kinderen op bed lagen begon de laatste voorbereiding van mijn loop. Hoe laat ga ik vertrekken, met hulp van de ov-app. Dan besluiten hoe laat de wekker gaat. En dan spulllen bij elkaar zoeken.
De weersverwachting is wat onstuimig. Dat vind ik geen probleem, maar dat betekent wel dat ik een jasje aan moet. Verder, korte de of lange broek. Ik kies voor de lange broek vanwege de verwachte prut. En dan een shirt. Lange- of korte mouw. Ik denk dat het de laatste wordt, maar een lange gaat zeker mee.
Dan nog een eetschema. Hoe laat ontbijten en wanneer de rest, maar vooral wat. En dan als laatste; Wat trek ik aan over mijn sportkleding om warm te blijven onderweg.
Na alles klaar gelegd te hebben of alvast in de tas gestopt te hebben, was het tijd om te slapen. Gelukkig ging dat erg goed.
Ik was al wakker voor de wekker. Maar kon gelukkig nog even rustig wakker worden, voordat de wekker ging. Daarna ontbijten, flesjes vullen en aankleden. Dan kleren aan en toen was er nog tijd over voor een kopje koffie.
Bij de bushalte hoefde ik maar even te wachten en mijn aansluiting in Arnhem was heel goed; Zo vanuit de ene bus in de volgende. En nu zit ik te wachten tot het tijd is om mijn extra laagje uit te doen en langzaam naar de start te lopen.
De zenuwen zijn er al sinds gisterenmiddag (misschien al wel eerder deze week ;)), maar ik heb ze onder controle. Ik ga gewoon een mooi rondje lopen :-).

Geef een reactie

