De uitslag

Voordat ik de uitslag bekend maak; Pff, wat is 25km een eind. Waarom het dit keer zo zwaar was, moet ik nog eens goed gaan bekijken. Want ik kan helaas niet zeggen dat ik lekker gelopen heb. Het was een zware tocht dit keer. Dus trots op mijn eindtijd ben ik niet. Waar ik wel trots op ben; dat ik hem uitgelopen heb binnen de limiet. Deze stond op drie uur. Hoeveel ik eronder zat, weet ik nog niet. De uitslagen staan op dit moment nog niet op de site (zodra het erop staat,zal ik het hieronder toevoegen). Maar het zal zo’n vijf minuten zijn.
Wat ik mezelf voorhoud tijdens wedstrijden, is dat stilstaan geen optie is. Helaas heb ik dat heel even gedaan, hoewel stilstaan; ik heb gewandeld. Maar na wat gedronken te hebben, was mijn hartslag ook gedaald, heb ik de resterende 8km hard(er)gelopen ;-).
Misschien niet helemaal tevreden, maar het was een nuttig (trainings)rondje :-).

Mijn tijd is 2:56:52 😯

2 Replies to “De uitslag”

Geef een reactie

