Spanning

Vandaag viel het startnummer voor mijn eerstvolgende wedstrijd* op de mat. Dat roept best een beetje spanning op. Over iets meer dan een week ga ik 25 km hardlopen. Ik typ het best makkelijk, maar zo zittend op een stoel met mijn voeten omhoog vind ik het toch een eind. Ik weet dat ik goed getraind ben. Morgen, wanneer we de boodschappenlijst gaan maken, zal er ook veel pasta op het lijstje staan. Wanneer ik dan ook zorg dat ik op tijd ga slapen, zou het zeker moeten lukken.

Uiteindelijk heb ik niet zo’n ingewikkeld doel. Uitlopen… En daar mag ik drie uur over doen. Heel reeΓ«l lijkt me. Vorig jaar liep ik ook in Apeldoorn, toen waren het 10 Engelse Mijl (16,1 km). De omgeving was schitterend, dit keer mag ik daar nog 9km extra van genieten πŸ˜‰

Die spanning hoort er gewoon bij en het is een mooie afstand op weg naar de marathon.

*een race tegen mezelf, het uitlopen van de 25km is de wedstrijd 😊

Geef een reactie

