Stiletto run?

Soms (dus niet heel vaak, gelukkig ;)) ga ik met het OV naar mijn werk. Ondanks dat ik geen hekel heb aan de bus en de trein kost het vaak gewoon veel tijd om op mijn plek van bestemming te komen.

Vandaag was dus een dag dat ik weer met het OV naar mijn werk ging. Op de terugweg toen ik naar de bus liep wist ik ongeveer hoe laat deze zou gaan. Ik had namelijk pas op moment van vertrek gekeken op de app. Dus toen ik bij de halte de bus zag staan, was het tijd om een korte sprint te trekken. Niet noemenswaardig.
De bus ging vervolgens opweg naar het treinstation. Omdat er op het scherm werd aangegeven dat ik voldoende tijd had mijn trein te halen, was het eerste deel van de reis rustig. Tot ik erachter kwam dat de tijdindicatie niet klopte. Uiteindelijk had ik minder dan een minuut om zo’n 100 meter af te leggen. Normaal gesproken zou dat stukje niet zo moeilijk zijn, maar ik liep op hakken. Dat is dan een flinke uitdaging, maar het lukte zonder dat ik mijn enkels pijnigde.

Is deze korte sprint dan een eerste stap naar een stiletto run? Ik denk het niet. Want als ik eerlijk ben zijn mijn hakken niet hoog genoeg, ik haal echt die 7 cm niet (volgens mij heb ik niet een schoenen met zulke hoge hakken). En ik houd graag mijn enkels heel 😉.

Geef een reactie

