Eerste training 2016

Zo mijn eerste rondje van 2016 zit erop. Eigenlijk niet eens heel bijzonder. Gewoon zoals het trainingsschema zegt 10 minuten langer dan de lange duurloop van vorige week. En het is weer gelukt, hoewel ik me op dit moment wel afvraag of het lukt om nog langer (en dus verder) te lopen. Het was een pittige training vandaag. Maak me dus een beetje zorgen (ben wel iemand die heel goed is om alle beren die er zijn op mijn eigen weg toe te laten).

Ik weet ook echt wel dat ik ook dit keer weer gehaald heb en dat één training niks zegt. Wat betreft planning, was het tijdstip misschien ook niet ideaal. Hoe dan ook, ik ga aankomende week gewoon verder met wat er op mijn trainingsschema staat. En dan volgende week een lange duurloop van 2 uur en 40 minuten (weer 10 minuten erbij).

Ook weer zo’n beer, moet ik wel opzoek naar een geschikt rondje. Dat van vandaag was eigenlijk iets te kort. En dan dat gezigzag op het laatst is niet zo fijn. Met afstandmeten kom ik een eind, maar sommige wegen geeft hij niet helemaal duidelijk aan. En daar kan ik me dan ook weer druk over maken, stel dat ik de verkeerde kant op ga… (is nog nooit gebeurd en ben gezegend met een richtingsgevoel). Peter* maar weer vragen mee te denken, dan gaat het vast lukken.

*ook wel mijn bekend als mijn man πŸ˜‰

2 Replies to “Eerste training 2016”

Geef een reactie

